Recent Posts

2013 m. balandžio 17 d.

Kai norisi žemėse pasirausti

Saulutė pradėjo lepinti. Malonu. Gera. Šilta. Pasiilgo mano oda saulės. O jei jos reikia!! Sutariam, mielas Pavasari, kad taip daugiau nebejuokausi? Ačiū. Buvo labai smagu pažvelgus pro langą kieme neberasti sniego ( balandžio vidury!!!). Manau, kad jau visi buvo pavargę nuo sniego. Net jautėsi išėjus į miestą visų slogi nuotaika. O juk tiek nedaug reikia - saulės. Smagu.

Kaip bebūtų. Norėčiau šiandien pasidžiaugti smagiais orais. Man vienas iš pavasario malonumų - sodinimas, ar net tiesiog gėlių persodinimas. Šiuo metu pasirinkau baltą strategiją. Darausi, perku ir panašiai tik baltus vazonus. Na žinoma, man, kaip mėlynos spalvos maniakei, ne visada pavyksta atsispirti... Bet aš stengiuosi! Kodėl aš taip? Man tiesiog norisi lengvo, švaraus vientisumo... Bet juk ne visi tokie. Tad radau keletą labai smagių idėjų vazonams atnaujinti, ar net pasigaminti. Dalinuosi:


Visų pirma noriu pasidalinti savo praeitų metų užmoju. Labai smagiai pasigaminau keletą džiuto virve apsuktų daikčiukų. Tarp jų ir šiuos vazonėlius. Štai čia praeitų metų įrašas apie juos, jei kas norėtų pasigaminti sau.

decorated flower+pots Decorating Clay Pots

Čia tiems, kurie mėgsta pagrindines žoleles augintis patys. Aš, asmeniškai prieš kelias savaites pasisodinau baziliką. Na jis pas mus greitai susinaudoja. O ir kvepia nepakartojamai! Žinoma, galima tokiuose sodinti bet ką, o ant tokių vazonėlių galima ne tik parašyti jų turinį, bet ir kas kart vis kitaip išmarginti (čia tiems, kurie turi užslėptą dailininko talentą). 

Lace Planter

Nėriniai. Klasika. Net žodžių pritrūko. Manau, kad netrukus ir pas mane ant palangės tuoj atsiras toks meno kūrinys. O dar tiek kaktusiukai bei kiti žali augaliukai... Gražu.


Panaši tematika, kaip ir prieš tai rodytoje nuotraukoje. Tik čia jau visas vazonas padengtas patikusia tekstile. Turėtų būti labai šilti ir jaukūs vazonėliai. 


Čia dar vienas būdas panaudoti skardines. Galima panaudoti kelias spalvas. Galima panaudoti akrilą ir išmarginti savaip. Žinoma, čia yra galimybių ir dekupažo mėgėjams. Netgi galia išbandyti juos padengti tekstile, kaip nuotraukoje prieš šią. Čia jau galima palikti daug vietos fantazijai. 



Dar vienas variantas iš klasikos. Šis variantas taip pat puikiai tinka prieskoninėms žolelėms auginti. Bet puikiai juose atrodys ir žydintys augalai. Nemanot? Manau tokių grožybių rastume kiekvienas namuose. Jei ne pas save, tai pas tėvus, ar senelius tikrai. Jei jau kartais atsitiktų taip, kad nėra, tai tokiu atveju visada yra blusturgiai! 

flower pot boots 02 600x450 Flower pots boots fence  in diy  with Garden Flower pot fence Boot

Kitas žaismingas variantas. Šis jau, žinoma, labiau skirtas laukui. Originaliame variante, jais papuošta tvora.  Tad norint tokio grožio reiktų rasti kuo senesnius batukus, jei dar kokie odiniai, tai išvis puiku! Dar palaikius keletą sezonų lauke.... VUOLIA! Tikra gėlių darželio puošmena. Tokių batų beieškant dar galima užsukti ir į antrų rankų parduotuves. Ten kažkas panašaus už prieinamą kainą tikrai atsiras.

Ties šiuo meno šedevru ir noriu baigti. Idėjų yra tikrai daug daugiau, negu aš čia užrodžiau. Jei netiko mano atrinkti, pasidairykit, pasidalinkit savais variantais. :)

O štai čia nuotraukų nuorodos:
  1. Džiuto vazonėliais
  2. Kreidos vazonėliai
  3. Nėriniuoti vazonėliai
  4. Tekstilės vazonėliai
  5. Skardinės
  6. Puodeliai
  7. Mano batai buvo du

Smagiai!

A.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą