Recent Posts

2012 m. gegužės 3 d.

Sodinam?

Šį pavasarį pradėjau gana aktyviai sodindama įvirias sėklas. Viskas prasidėjo nuo paprasčiausios vėlykinės žolytės. Tada prasidėjo: bazilikas, svogūnai, saulėgrąžos... Eilinę dieną ieškojau įdomių vazonėlių savo naujiesiems augintiniams - ramunėlėms bei rugiagėlėms. Aš iš prigimties esu gana taupus žmogelis... Nemėgstu leisti pinigų. Tad ir tą kartą man sąžinė neleido leisti pinigų įdomesniems, bet deja ir brangesniems, vazonėliams. Prisiminiau savo pasidarytą šviestuvėlį (aš jums jį šiek tiek vėliau parodysiu)! Įsigijau pačius paprasčiausius plastmasinius vazonėlius: žalią, geltoną bei morkavą. Štai keletas iš jų:



Taigi, dar turėjau lino špagato likučių. Sėdau prie darbo. Pasinaudojau karštų klijų paslaugomis. Pavarginau nugarą keletą valandėlių...


Klijuodama stengiausiu neprispausti taip špagato, tiesiog tam, kad matytųsi vazonėlio spalva. Dar galima vynioti tik dalį vazonėlio (tik viršų arba tik apačią), čia jau kas kaip nori. Dar svarsčiau turėtų gražiai atrodyti moliniai vazonėliai apsukti špagatu. Ir ne visi, o tik, pavyzdžiui, viršutinė dalis. Na čia vietos saviraiškai yra. Tad prašom. Na manau, kad su moliniais vazonėliais dar čia grįšiu. Na o dabar galutinis variantas. Ar pavyko man jis, čia jau Jums spręsti.








Gražaus vakaro,

A.




0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą