Recent Posts

2013 m. rugpjūčio 22 d.

Klasikinis moderniam // Classic for the modern



Pas mus atsirado naujas šeimos narys. Man teko garbė pasirūpinti jo apdaru. Po kelėtos bandymų pavyko. Štai rezultatas:

We have new family member. I got the honor to make the cover. After few tries I finally made it. And here it is:



















Mano Meilė klasikos žmogus. Na bent jau tam tikrais klausimais. Tad atradau vilnonį audinį iš Šerloko Holmso laikų. Norėdama pagyvinti suderinau su jaukia geltona. Visi liko patenkinti rezultatu. Dar buvo prisiūta papildoma kišenėlė, tačiau ji vėliau patapo užlenkimo prailginimui.


My Love is a classic man. Well at some points of life. So I found woolen fabric. It is a bit “Sherlock Holmish”. To vivify it a bit I used worm yellow. All were pleased with the result. There were an extra pocket but later on it was used to extent the folding part.

Šiam darbui parodyti man norėjosi vyriškos rankos, tad į pagalbą atkeliavo mano Meilė. Ačiū jam labai labai!




For display I really wanted some manhood. My Love was willing to help. I am really grateful for that. Thanks!



















A.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą