Recent Posts

2012 m. birželio 29 d.

Nedidukė, bet smagi

Kažkada jau čia rašiau apie apyrankes, papuošaliukus iš veržlių. Mano Meilė panoro tokios apyrankės ir sau. Prisirinkau veržlių, veržlelių. Išsirinkau, kuriuo būtent būdu darysiu. Pradėjau pinti. Priėjau tą vietą, kai jau reikia įpinti veržlės. Na nors tu ką... Niekaip man tos veržlės netiko. Reikėjo arba platesnio siūlo (kurio niekaip nepavyko rasti), arba vietoj veržlių įpinti kai ką kitko. Tai vat pavyko man rasti kai ką kitko. Tikiuosi Meilei patiks. Dar turiu ir daugiau karoliukų, su kuriais labai norėčiau pasibandyti, bet šiandienai padariau tik vieną. Tad skubu su jumis pasidalinti. Gal kam patiks ir pasidarysit sau, ar savo meilėms, o gal draugams? Štai mano darbo rezultatas. 



Jei visgi kas nors tikrai patiko, štai čia galite rasti instrukciją. Nuorodoje apyrankę užbaigė tiesiog palikę galiukus, kuriuos pravėrus pro kilpą, pataria surišti. Aš panaudojau karoliukus, kuriuos užsidėjus galima priveržti, taip pat galima ir užrišti, jau čia kaip kam patogiau. 

Taigi, artimiausiomis dienomis pasistengsiu padaryti ir antrąjį variantą. Būtinai juo pasidalinsiu ir su jumis. Dar turiu keletą pabaigtų projektų, kuriais labai noriu pasidalinti, tikiuosi greitu laiku taip ir padarysiu. Mat kaip visada padariau, o tik po to suvokiu, kad nepasidariau jokių pačio proceso nuotraukų.. Matyt dar neįpratau. 

Žada saulutės savaitgalį! Oi kaip bus gerai....

Turiningo savaitgalio.

A.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą