Recent Posts

2012 m. kovo 13 d.

Minkštai


Pavyko! Jau prieš kelias savaites susiruošiau nukeliauti bei išsirinkti tekstilę. Po to prireikė dar keletos, kad nusipirkčiau paraloną. Kam? Taigi turim virtuvėj suoliuką, kuris prašyte prašėsi "remonto". Na gal jau ne taip labai prašėsi, kiek man rankas niežtėjo. Deja, pagauta didelio entuziazmo kuo greičiau paminkštinti suoliuką, visai pamiršau padaryti nuotraukėles "prieš". Na tikiuosi nesupyksit, mielieji. O štai ir vakar vakaro mano ir mano Meilės darbo rezultatas:


Na rezultatu esu gana patenkinta. Visų pirma, tikrai minkščiau. Visų antra, virtuvė tikrai praskaidrėjo. Tiesa pasakius, projektas dar nėra visiškai baigtas. Nes Dar turėtų būti pagalvėlės - atramos. Šią idėją nugvelbiau iš ikėjos:



Tai va. Pagalvėlių dar, kaip amtote, nėra. Jas nusprendėm daryti vienspalves: dominuojančios rudos bei salotinės žalios. Turėtų atrodyti gana neblogai? Tik va bus sudėtinga rasti panašias spalveles. Bet bandysim, net jei ir užtruksim daugiau nei porą savaitėlių.

Kadangi esu užuomarša, tad teks pasinaudoti svetimomis nuotraukėlėmis. Mani variantas daug paprastesnis. Nieko nesiuviau, tiesiog užlenkiau galiukus tolygiai. Tačiau būtent pamačius šį "tutorial" kilo noras pasigaminti kažką pačiai. Taigi būtent čia galite rasti detalų paaiškinimą, kaip pasigaminti suoliuką, na šiuo atveju jis naudojamas kaip kavos stalelis. 


Jei šis variantas per sudėtingas, juk visada galite tiesiog pasinaudoti reikalinga informacija ir pasigaminti savaip. 

A.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą